Általános Szerződési Feltételek

 

Általános Szerződési Feltételeink az általunk (Equina-vet Klinika Kft. , továbbiakban Szolgáltató) üzemeltetett webáruház (www.kincsemallatpatika.hu) használatának feltételeit és folyamatát tartalmazza, illetve azt, hogy a rendelés leadása után milyen jogok és garanciák illetik meg a vásárlót( Továbbiakban Felhasználó).

Kérjük, hogy vásárlás előtt olvassa át ezt a dokumentumot és kizárólag abban az esetben adjon le rendelést, ha a szerződési feltételek minden pontjával egyet ért!

Köszönjük!

 

A Szolgáltató adatai és elérhetőségei

 

Név: Equina-Vet Klinika Kft

Cím: 4220 Hajdúböszörmény, Tizenhárom vértanú utca 50.

Weboldal: www.kincsemallatpatika.hu

Cégjegyzékszám: 09 09 031527

Adószám: 27897825-2-09

Képviseletre jogosult: Forgácsné dr. Nagy Anna

 

Megvásárolható termékek köre

 

A www.kincsemallatpatika.hu néven üzemeltetett webáruházban többek között állatoknak készített tápokat, speciális tápokat, pórázokat, fekvőhelyet, almokat, samponokat és egyéb olyan kozmetikai szereket lehet vásárolni, amelyek kívül-belül segítik az állatok egészségének megőrzését.

 

Rendeléshez kapcsolódó alap információk

 

A webáruházban lehetőség van rendelést leadni regisztráció után és regisztráció nélkül is. A termékoldalon feltüntetett árak forintban értendők és tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót, a szállítási költség azonban külön kerül felszámításra.

Ez a költség szállítási módtól függően változhat, ezt azonban a rendelés leadásánál pontosan feltüntetjük.

A termékfotók feltöltésénél mindent elkövetünk annak érdekében, hogy azok teljes mértékben valósághűek legyenek, a különböző típusú fényképező gépek, illetve kijelzők azonban valamelyest torzíthatnak a színeken.

 

A rendelés menete

 

1. Termék kosárba helyezése

A főoldalon megjelenő, illetve a kategóriák megnyitása után látható termékeket az ár mellett található mancsra kattintva azonnal kosárba helyezheti, a termékoldalra kattintás után pedig a kívánt darabszám mellett található mancsra kattintással érheti el ugyanezt. A darabszámot tetszőlegesen állíthatja. A kosárba helyezés nem jelent automatikusan vásárlást és nem ró semmilyen kötelezettséget a Felhasználóra.

 

2. A kosár tartalmának kezelése

A jobb felső sarokban látható mancsra kattintva a Felhasználó elérheti a kosarát. Itt változtathatja a rendelni kívánt mennyiséget, kivehet termékeket, vagy akár törölheti a kosár teljes tartalmát is.

 

3. Adatok megadása és rendelés leadás

A kosár oldalról tovább mehet a Felhasználó és megadhatja a szállítási, számlázási és fizetési adatait, illetve leadhatja a rendelését. Ezen a felületen bejelentkezhet fiókjába, regisztrálhat, illetve vásárolhat regisztráció nélkül is.

 

A visszaigazoló e-mail jelentőségéről

 

A Felhasználó által elküldött és a Szolgáltatóhoz beérkezett rendelésről a Szolgáltató legfeljebb 48 órán belül köteles visszaigazoló e-mailt küldeni a Felhasználó által megadott elérhetőségre.

Amennyiben ez nem érkezik meg a Felhasználóhoz, úgy a leadott rendelését nem köteles kifizetni és átvenni. A visszaigazoló e-mailben szerepelnie kell a rendelés adatainak, azaz a megrendelő nevének, szállítási és számlázási címének, a fizetési és szállítási módnak, illetve a megrendelt termékek nevének.

Előfordul, hogy a visszaigazoló e-mail a SPAM mappába kerül. A szerzőség ebben az esetben is megkötöttnek minősül, így a Felhasználó nem mentesül a termék megvásárlásának kötelezettsége alól.

 

Hűségpont rendszerünkről:

 

Webáruházunkban a regisztrált Felhasználó minden rendelése után hűségpontokat kap. Ezeknek a pontoknak a mennyisége a rendelés értékétől függ. Minden elköltött 100 Ft után 1 hűségpont íródik jóvá és minden hűségpont 1 forintot ér.

Ezeket a forintokat a a következő vásárlásoknál használhatja fel a vásárló. 

 

A rendelések feldolgozásának rendje

 

Minden felhasználó egész nap le tud adni rendelést, ezeknek a feldolgozása azonban kizárólag munkanapokon, 8:00 – 16:00-ig zajlik. A feldolgozási időn túl, vagy hétvégén leadott rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

 

Szállítási információk

 

1. Elérhető szállítási módok

 

Áruházunkban a vevőknek többféle szállítási mód közül van lehetőségük választani. 

  • Személyes átvétel
  • GLS Csomagpontra szállítás
  • GLS házhozszállítás
  • Postai szállítás
  • Nemzetközi szállítás

A Szolgáltató vállalja, hogy a megrendelt termékeket valamilyen módon eljuttatja a megrendelőhöz és személyes átvételre is ad lehetőséget.

Személyes átvétel helye: 4220 Hajdúböszörmény, Hunyadi János körút 60-62

 

2. Szállítási költségek

 

Elérhető szállítási módok-és költségek
     
Szállítási mód Csomag súlya Szállítási költség
Házhozszállítás GLS futárszolgálattal 0-2 kg 2 400 Ft
  2-5 kg 2 690 Ft
  5-15 kg 3 190 Ft
  15-25 kg 3 690 Ft
  25 kg - 50kg 4 490 Ft
  51 kg - 

9 990 Ft

Szállítás DPD futárszolgálattal   1 900 Ft
Postai kiszállítás   7 980 Ft
Nemzetközi kiszállítás   35 000 Ft
 
Személyes átvétel  Helyszín: Kincsem Állategészségügyi Központ 0 Ft
Termékcsere esetén a cserecsomag ára   2 850 Ft

 

3. Szállítási határidők:

 

A rendelés feldolgozásától számítva maximum 3-4 munkanap.

 

Fizetési feltételek és lehetőségek

 

A leadott rendelés vételárát többféle módon ki lehet egyenlíteni: banki átutalással, illetve utánvéttel.

Amennyiben a Felhasználó a banki átutalás mellett dönt, úgy automatikusan vállalja, hogy a rendelése összegét 4 munkanapon belül átutalja a visszaigazoló e-mailben szereplő bankszámlaszámra. Amennyiben ez megtörténik, a Szolgáltató megkezdi a rendelés feldolgozását és kezdeményezi a szállítást.

Az utánvéttel történő fizetés azt jelenti, hogy a Felhasználó a rendelés kézhez vételekor egyenlíti ki annak vételárát készpénzt vagy bankkártyát használva. Ebben az esetben a Felhasználót többletköltség terheli, ami DPD szállítás esetén 400 Ft.

 

Számlázási információk

 

A számlázást a Számlázz.hu rendszer végzi és papír alapú/elektronikus számlát állít ki a Felhasználónak. Attól a pillanattól kezdve, hogy a Felhasználó kiegyenlítette a számlát, a rendelt termék már az ő tulajdonát képezi. Ezt megelőzően a termék a Szolgáltató tulajdona.

 

Az elállás joga, ennek a jognak a gyakorlása

 

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének alapján a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló (45/2014. II.26) kormányrendelet szabályozása értelmében a Felhasználó indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Erre a következő előírások vonatkoznak:

  • A Felhasználó elállhat a szerződéstől a rendelés leadása és a termék kézhez vétele közötti időszakban
  • A készhez vétel napjától számított 14 napon belül szintén élhet elállási jogával az erre a célra létrehozott adatlap kitöltésével és annak a Szolgáltatóhoz való eljuttatásával.
  • A Felhasználó nem élhet elállási jogával olyan termék esetében, ami felbontás után higiéniai és egészségügyi szempontból kifogásolható lehet. Ilyenek a felbontott tápok, állateledelek, almok, jutalomfalatok.
  • A terméket a Felhasználónak kötelessége tökéletes állapotban, sérülés mentesen visszajuttatni a Szolgáltatóhoz. A szállítási költségek a Felhasználót terhelik.
  • A Felhasználót a szállítási költségen kívül egyéb költség nem terheli.
  • A felhasználó köteles minél előbb, de legkésőbb az elállási szerződés Szolgáltató részére való megküldésétől számított 14 napon belül visszaküldeni a terméket.
  • A Szolgáltató a termék vagy az elállási nyilatkozat visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül köteles visszautalni a termék árát a Felhasználó részére. Ilyenkor az eredeti fizetési móddal megegyező visszafizetési módot kell választani a Szolgáltatónak, kivéve abban az esetben, ha a Felhasználó kifejezetten máshogy rendelkezik.
  • Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

 

Az elállás menete

 

Amennyiben a Felhasználó élni kíván az elállási jogával, azt az Elállási Nyilatkozat kitöltésével teheti meg. Ebben hivatkoznia kell a termékre és a megrendelés azonosítójára, ezt követően pedig levélben, e-mailben, vagy személyesen el kell juttatni a Szolgáltatóhoz.

A Felhasználó elállási szándékát a termék kézhezvételétől számított 14.-napig jelezheti a Szolgáltató felé, illetve a megrendelés és a kézhezvétel közötti időszakban.

A levél postai úton történő eljuttatása esetében a postára adás dátuma a mérvadó, ezért ajánlott küldemény formájában szükséges feladni.

A megrendelt terméket a Felhasználónak kötelessége visszajuttatni a cég címére, postai levélként, csomagküldő futárszolgálat által, vagy személyesen. A visszaküldés szállítási költsége a Felhasználót terheli. Utánvételes küldésre ebben az esetben nincs lehetőség, ilyen csomagot a Szolgáltató nem vesz át.

A termék vételárát és az alap szállítási költséget a Szolgáltató az elállást követően legfeljebb 14 napon belül visszautalja a Felhasználó részére.

 

Kellékszavatosság és termékszavatosság

 

Kellékszavatosság

 

A Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Felhasználó a következő kellékszavatossági igényekkel élhet: javítás, csere, elállás.

A Felhasználó kérhet javítást, vagy cserét, kivéve akkor, ha ez lehetetlen, vagy, ha a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Választhatja ezen kívül a Felhasználó a rendeléstől való elállást is.

A Felhasználó köteles a hibát azonnal, de legkésőbb a hiba észrevételétől számított két hónapon belül közölni a Szolgáltatóval. A szerződés megkötésétől számított 2 év eltelte után a Felhasználó a kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A Felhasználónak igazolnia kell, hogy a terméket a webáruházat üzemeltető vállalat nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a hiba közlésén túl a kellékszavatossági jog érvényesítésének nincs egyéb feltétele, 6 hónap elteltével azonban a Felhasználónak bizonyítania kell, hogy az észlelt hiba már a teljesítés időpontjában is jelen volt.

 

Termékszavatosság

A Felhasználó termékszavatossági jogával kizárólag a rendelt termék gyártójával szemben élhet. Termékszavatossági igénye a termék kijavítására vagy kicserélésére irányulhat és nem nyújthat be ezzel egyidejűleg kellékszavatossági igényt.

A termék akkor számít hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályban lévő minőségi követelményeknek, vagy, ha a termék nem rendelkezik a Gyártó által megadott tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igény a termék forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető, két év elteltével a Felhasználó elveszíti a jogosultságát.

Termékszavatossági igényt a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben lehetséges gyakorolni, a hibát pedig a Felhasználónak kell bizonyítania.

A Gyártó (Forgalmazó) mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, amennyiben az alábbiak közül minimum egyet bizonyítani tud:

  • A hibás terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, hozta forgalomba.
  • A hiba a forgalomba hozatal időpontjában a tudomány akkori állása szerint nem volt felfedezhető.
  • A termék hibája jogszabály, vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

Felelősség

 

Diétás- és állatgyógyászati tápok kizárólag állatorvosi utasításra, állatorvosi előírások alapján adható az állatoknak. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szakszerűtlenül adagolt tápok okozta mellékhatásokért.

A webáruházban vásárolt kozmetikai és egyéb termékeket kizárólag a leírásuknak megfelelő célra- és módon szabad használni, a nem rendeltetésszerű használatból adódó sérülések után a Szolgáltatót nem terheli semmilyen felelősség.

A recept-és vényköteles termékeket a Szolgáltató nem adja ki recept/vény nélkül. Amennyiben a rendelésben ilyen termék szerepel és a Felhasználó nem tudja bizonyítani, hogy rendelkezik érvényes recepttel, úgy a Szolgáltatónak jogában áll módosítani/törölni az adott rendelést. 

 

A Szerzői jogokról

 

A szerzői jog a Szolgáltatót illeti meg minden általa készített elem után, ami a webáruházban megjelenik. Ezen elemek kizárólag a Szolgáltató írásos engedélye után használhatók fel, illetve a megfelelő hivatkozások használatával. A Linkelő weboldal nem keltheti azt a benyomást, hogy a www.kincsemallatpatika.hu bármilyen módon támogatja az ott megjelenített tevékenységet vagy terméket, illetve nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait vagy közízlést sértő tartalmat.

Példák a védett tartalmakra:

  • Grafikai anyagok, képek

  • Egyedi megoldások, elrendezések

  • A webáruház felületén megjelenő szöveges tartalmak

 

Panaszügyintézés:

 

Webáruházunkkal kapcsolatos panaszait és észrevételeit a Felhasználó szabadon jelezheti bármelyik elérhetőségünkön. Akár postai levélben, akár e-mailben, akár telefonon.

A Szolgáltató termékeivel vagy tevékenységével kapcsolatosan az esetlegesen fellépő Felhasználói kifogásokra legkésőbb 72 órán belül - melybe jelen ÁSZF szerinti munkaszüneti napok ideje nem számít bele - érdemben válaszol, megjelölve benne a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait, valamint az arra nyitva álló határidőket.

 A Felhasználó – elutasított panasz esetén – fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz, valamint a területileg illetékes békéltető testülethez.

1. Fogyasztóvédelem

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

 

2. Békéltető testületek és elérhetőségeik

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

Fax száma: (52) 500-720

E-mail cím: info@hbkik.hu;

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

E-mail cím: tunde@hkik.hu;

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

E-mail cím: nkik@nkik.hu;

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)-269-0703

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

E-mail cím: skik@skik.hu;

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 311-750

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150

E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

 

 

Egyéb rendelkezések

 

  • Jelen ÁSZF kizárólag elektronikus formában, magyar nyelven elérhető.
  • A Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.
  • A jelen ÁSZF által nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a fogyasztó és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

 

A jelen ÁSZF a Szolgáltató által indoklás nélkül bármikor, a Felhasználók Honlapon történő előzetes értesítésével módosíthatja.

A Webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a Felhasználó elfogadja annak általános szerződési feltételeit is.

Hajdúböszörmény

2021.09.09.

Link